суббота, 27 декабря 2014 г.

ნონა ხიდეშელი - მეტამორფოზა



ნონა ხიდეშელი

არაფერია იმაზე უფრო ადამიანური, ვიდრე ღვთაებრივი.

 პოლ ვალერი.


 ”ან-ან, აი ეს არის ყველაზე მეტი საგანძური, რომელიც მე მინდა დავუტოვო ჩემთვის ძვირფას ადამიანებს ამ ქვეყნად. ჩემი შვილი იმ ასაკში რომ იყოს, ამ სიტყვების აზრის გაგება შეძლებოდა, ხოლო მე სიცოცხლის უკანასკნელ წუთებში, მე ვეტყოდი მას: მე არ გიტოვებ შენ არც ფულს, არც წოდებას, არც რაიმე მაღალ მდგომარეობას საზოგადოებაში, მაგრამ მე მიგითითებ სამაგიეროდ მასზე თუ სად მარხია ის განძი, რომელსაც შეუძლია გაქციოს უმდიდრეს ადამიანად სამყაროში. ეს განძი არ მდებარეობს შენს გარეთ, იგი თვით შენშია, იგი თვით შენ გეკუთვნის. ასე რომ, არ იქნები დავალებული სხვა რომელიმე ადამიანით და ამდენად ვერავინ ავნებს შენს საკუთარ სულს. ეს განძი დამალულია თვით შენში, იგი არის ნების თავისუფლება, არჩევანი ან-ან, მისი დაუფლება კი ანგელოზებზე მაღლა აგიყვანს.” ს. კირკეგორი. ვრცლად


Please Share it! :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий