воскресенье, 5 октября 2014 г.

ადოლფ ჰიტლერი - ჩემი ბრძოლა








მოკლე აღწერა:
ადოლფ ჰიტლერმა „ჩემი ბრძოლა“ (mein Kampf) მეოცე საუკუნის ოციანი წლების დასაწყისში, პატიმრობისას დაწერა. წიგნში ასახულია მისი პოლიტიკური ხედვა, მსოფლმხედველობა, ბიოგრაფიული და კარიერული გზა.
ციტატები:
ტერორი მხოლოდ სიმართლის გზითაა გამართლებული, სიმართლე რომელსაც სამშობლო ჰქვია.
თავდაპირველად ისინი მივიდნენ ებრაელებთან, მაგრამ მე არაფერი მითქვამს, რადგან მე ებრაელი არ ვარ. შემდეგ ისინი მივიდნენ კომუნისტებთან, მაგრამ მე ისევ არაფერი ვთქვი, რადგან მე ასევე არ ვარ კომუნისტი. შემდეგ ისინი მივიდნენ კათოლიკეებთან, რომლებიც ყოველგვარ იდეას უარყოფდნენ, მაგრამ მე ისევ არ გამიპროტესტებია ,რადგან არ ვიყავი ერთ-ერთი მათგანი. ბოლოს ისინი ჩემთან მოვიდნენ, და აი ახლა კი გერმანიას ეყოლება ერთსულოვანი ადამიანები,რომლებიც მას სისხლის უკანსკნელ წვეთამდე დაიცავენ.
ძალიან ვნანობ ასი წლის წინ რომ არ დავიბადე, რადგან საშუალება მექნებოდა ომებში გამომეცადა თავი.
გერმანიის მოქალაქეები ისე მარტივად ხდებიან თითქოს რაიმე კლუბში ან ბიბლიოთეკაში გაწევრიანება იყოს.
ამქვეყნად არ არსებობს ორი მოქალაქეობა, ორი სამშობლო, ორი მიწა და ორი წყალი. ამქვეყნად ყველაფერი ერთია, მათგან კი სამშობლო უპირველესი.
მე თუ დამნაშავე ვარ, მაშინ დამნაშავე ვარ მხოლოდ იმაში, რომ გერმანელი ხალხის უფლებებისთვის ვიბრძვი.
მე სიყვარული არ ვიცი, მე მხოლოდ გაღმერთება შემიძლია.
დემოკრატია ეს არის მმართველობის ფორმა,როცა ორი იმბეცილის ხმა უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე ერთი ჭკვიანი კაცისა.
ნამდვილ დემოკრატიას პარლამენტი საერთოდ არ სჭირდება.
კაცობრიობის პროგრესის შედეგი ინდივიდუმთა ძალისხმევის შედეგია და არა მასათა გონებრივი შემოქმედებისა 

 შეგიძლიათ გადმოწეროთ ან ონლაინ წაიკითხოთ ადოლფ ჰიტლერის – ჩემი ბრძოლა (რუსულად ინგლისურად და გერმანულად).
ინგლისური ვერსია
გადმოწერა


Please Share it! :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий