როგორ შეიძლება პროდუქტის სუსტი მხარე რეკლამად აქციოთ?!
სარეკლამო სააგენტო BBDO (გერმანია) მინუსი პლიუსად აქციეს, რის გამოც კანის ოქროს ლომიც დაიმსახურეს. არ მოატყუოთ მომხმარებელი, შეარჩიეთ სწორი გზა სიმართლის თქმისა და თქვენი უარყოფითიც დადებითი გახდება.
( იხ.ვიდეო )
( იხ.ვიდეო )
Advertising Agency: BBDO, Berlin, Germany
Creative Directors: Jan Harbeck, David Mously, Ton Hollander, Jens Ringena, Wolfgang Schneider
Art Directors: Jan Lorenz, Daniel Schweinzer
Copywriters: Momme Clausen, Lukas Liske
Creative Directors: Jan Harbeck, David Mously, Ton Hollander, Jens Ringena, Wolfgang Schneider
Art Directors: Jan Lorenz, Daniel Schweinzer
Copywriters: Momme Clausen, Lukas Liske
Комментариев нет:
Отправить комментарий